2010/06/01

Beginilah Jadinya

Hah!Begini lah jadinya kalau musim final exam dah nak dekat tiba,masa semakin suntuk kerja pun makin bertambah banyak dan sibuk lah jadinya.Apa boleh buat,dah lumrah menuntut ilmu la katekan so kita ni yang sebagai pelajar haruslah bersabar dan tidak boleh nak lengah-lengah kan masa dengan begitu saja lagi.Harus bertindak untuk menyiapkan tugasan yang diberi.Enjoy?yang ni mestilah kena berkorban,ketepikan dahulu finish kan apa yang tak finish lagi.Betol..jangan risau masa untuk kita enjoy banyak lagi,nanti dah siap semua baru kita Enjoy! :D

FD1

^^^^^
Drawing yang kat atas ni member aku yang punya,kerja dia sume gune paper saiz A2.Dia ni amek mekanikal eng. bilik sebelah je dengan bilik aku.

FD2

^^^^^
Yang ni lak rupe paper yang dia guna untuk drawing.Ok ni kita masuk bilik aku pulak.

D1

^^^^^
Hah ni baru kerja drawing aku,tapi tak de lah seberapa,nak kata smart dan cantik tu boleh la.Tapi bagi aku,yang penting kerja siap dan kemas,lagi satu ikut cara yang betul.Baru dapat
markah yang bagus2,hee~

D2

^^^^^
Memang macam ni lah gaya aku punya drawing,drawing board pun orang punya.aku tukang pinjam je...hee hee~ nak guna yang sendiri punya tapi ade kat rumah sebab dah lame.

So,target aku tuk Sem ni aku nak maintain kan pointer aku yang cukup makan tu,dan kalu boleh nak up kan lagi,yela kan nak dapatkan mara tu.Bagi aku hidup time blaja ni memang sengsara sebab banyak guna duit.Ibu bapaku yang tanggung untuk perbelanjaan kita time study,so,tanggungjawab kita ialah untuk belajar bersungguh dan berjaya bagi memenuhi impian ibu bapa kita.
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!