2010/06/02

Taggg Lagi... :D

Assalamualaikum,hah..setelah sekian lame tak update blog tgk je dah dpt dua tag,lepas dapat satu datang yang satu lagi,huhu.Banyak nye nak kne jawab ayoyo.Berkenaan tag yang ini pula,ianya datang dari saudara Caer pada 1.00 a.m pg tadi,Nak taknak kena jawab tau,sebab tag ni memang best la.Saya pun baru lagi maen tag2 ni,huhu.

1) 3 nama samaran saya :
isak,budak pelik,is44c.

2) 5 tarikh penting dalam hidup saya :
+ 23/2 ni bezday saya tau :D
+ 1/12 agak penting!hee~ adelah
+ Bezday family

3) 5 perkara yang saya buat semalam :
Maen gitar,blogwalking,pergi kelas,kuar makan dengan kawan,maen game.

4) 5 perkara yang buat anda gembira :
Kuar pergi siar2 dengan kawan,holiday,jamming,dengar lagu,tido :D

5) 5 drama kegemaran anda :
Drama korea,Malay, hee hee~ (jarang tengok drama ni,takde mase -.-'

6) 5 hobi kegemaran anda :
yang berkaitan dgn internet,main game,dengar lagu,kuar sana sini,main gitar.

7) 5 tempat percutian anda :
Ops kos la kalu boleh Korea!hee,Paris,Australia,Japan,dlm Malaysia la...

8) 5 sebab kamu menjawab soalan ni :
+ new post
+ sesakkan lagi traffic
+ sebagai amanah
+ isi masa terluang(walaupun sibuk :D)
+ suka-suka.

9) 5 orang nak di tag :
1- Nizam
2- Ieqa
3- aimandecloud
4- Yaya
5- Coreyzie
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!