2010/06/02

Tag Dari Nizam

Okay time ni baru lah aku ade kesenangan utk buat entri ini,tag ini datangya dari saudara Nizam.Ni pun first time kena tag wooo,actually dah lame Nizam tag tapi time ni je baru ade pluang nak jawab tag dari dia.So,tag nya berbunyi macam ni (ade bunyi kea?? -.-').

(a) Tulis 23 perkara rawak (random) tentang
diri anda (tak kisah ler benda tu fakta keangan-angan
ker cita-cita ker imaginasi ker tentang ‘body’
ker awek, pakwe, makwe etc.)

1.Nama saya? Muhammad Izzat
2.Gelaran is44c,isaac,isak?(ni kje member aku la ni)
3.Tarikh lahir?Umur? Lahir tahun 1991,so umur sekarang dah 19 tahun.(no ni bulan kelahiranku)
4.Tempat tinggal? Selangor.
5.Saya ni anak kedua daripada 4 adik beradik.
6.Badan? Slim je,tinggi?tak de lah sangat,berat?53 kg camtu lah..Hensome?Boleh kot :p
7.Time ni saya masih belajar,wajib belajar tu...HND in Civil Engineering.
8.Minat saya banyak,kalau nak taip ni berjela-jela nanti :D
9.Cita-cita dan impian saya memang tinggi sebab saya ni kuat berangan :p
10.Kalau citer pasal makan,saya ni banyak makanan kegemaran ape depan mate tu makan je,asalkan selera ok sume ngap! je.
11.Suka cari pengetahuan kat part y saya minat sje asalkan yang baik dan bermanfaat.Cari ilmu baru lah katekan.
12.Kadang2 suka tengok movie yang berunsurkan Action,Horror,Comedy,Thriller..banyak jugak la asalkan best!
13.Sometimes tu berkelakuan agak pelik...:p (tak tahu lak knp).
14.Suka keluar dengan member2 buat aktiviti yang menyeronokkan janji bukan yang "jahat2".
15.Awek?tak de la pulak,solo je,single rider la katekan :D
16.Sukan yang paling diminati hoki,yang lain2 tu minat macam tu je.
17.Surat khabar pilihan? mestilah Berita Harian (tapi bukan selalu bace pon :p)
18.Kaki game la jugak,pc game je lah!kebanyakannye game online la.
19.Kalau boleh nak bina rumah sendiri.yang besar2 punya,yeah!
20.Buat mase ni nak pergi bercuti ni memang susah nak dapat peluang. ;(
21.Suka buang mase :p
22.Tak suka benda yang remeh temeh,melecehkan.
23.No ni lah tarikh lahir ku :D

(b) Tag lak benda ni kepada rakan blog anda (sekurangnya 5 orang)

1-Ieqa
2-aimandecloud
3-Coreyzie
4-DEAN
5-Apekburagaz


(c) Kalau tak ikut peraturan, di mana keseronokan
“TAG-TAGGED-TAGGING” ni :)
-follow org je
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!