2010/05/18

Termenung ku sendirian



Hoih!pic atas ney hiasan je bukan aku.Bace yang kat bawah ney.



Kini aku sendirian,memikirkan sesuatu seperti ade yang belum di buat,hah!rupenye update blog la,hadoi.Sejak akhir2 ney aku selalu termenung,teringatkan seseorang,rasanya ingin kembali ke waktu itu tetapi tak mungkin akan berlaku.Kemudian aku pun berfikir sejenak,mencari ape yang perlu ku buat untuk ku bahagia kan hidupku ini.Kerana kini hatiku seringkali berasa kesunyian,tapi aku masih ada kawan2 yang sentiasa mengisi kesunyian itu dengan perkara yang membuatkan ku rasa gembira.



Aktiviti yang aku buat jikalau aku keseorangan,macam biasalah aku dengar alunan muzik, kemudian fikiran aku pun melayang.Arrggh!ape ney kosong semacam je jiwaku.Please,tak tahu ape yang perlu aku buat untuk mengelakkan perkara ini daripada sering berlaku kepada diriku.Sejak akhir2 ney juga aku cepat je rase bengang (yela sebab byk sangat replacement claz),ym?aku selalu invi je,klu x nnt ade je pop up org text kat ym,Buzz!Bizz!bezz! huh,pastu kalau ade orang contact no. aku tanpa urusan penting,memang aku malas nak layan (mintak maaf la yea).



Kalau nak tahu aku ney tak suke sangat nak msg2 gne phone sebab cepat rase bosan klu msg byk2,yang buat aku sakit ati bile ak lmbt reply cket org y msg ngan aku tu push aku (org tu marah la,anta msg byk kli la,hurm..) sori la tak de mood lor.So,Please bagi aku sedikit ruang untukku mencari ketenangan.Kalau dulu ade kawan yang make me feel free,tenang.Nak g enjoy?ala tak boleh la,kena saving duet lor,tak bole nak kuar duet tuk benda yang tak penting wat mase sekarang ney.



Tapi walau ape2 pun minggu ney ak nak balek rumah!yeah.walau pon tak bole sebab ade claz tapi aku nak balek gak,aku tak kire,haha.Ok lah,wassalam.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!