2010/05/07

Ape nak buat yea?

wakaka izzat sorang2 :D

Hari ni aku ade satu claz saje,Architecture Drafting(AD) dari pukul 2.30-5.30 tapi ditunda ke pukul 4 sampai maghrib.Tadi aku baru habis claz,bukak saje pintu rumah aku tengok rumah aku gelap saje,lepas tuh baru ak teringat rupe2nye member2 aku yang laen sudah pulang ke rumah mereka,roomate aku Nizam lak macam biase lah dah seminggu cuti kat rumah dye sebab dye sekarang tengah cuti Sem sebulan,lame wooo,dua org lg tu jarang dah nak stay kt rumah ney g lepak kat rumah member laen.


So tinggal lah aku keseorangan dalam uma ney dengan bertemankan seekor kucing,hurm.phew,nasib baek lah ade member2 aku Aiman dengan Salahuddin dah rancang nak lepak kat uma ni malam ney,Naz dengan Apek lak dah ckp nak datang nanti nak balajar tentang blog cket2 aku pon nak update cket wordpress ak cket sbb dah lame tak update,so xde la bosan sangat kat rumah malam ni.Boleh gak layan BS dengan Rakion sekejap,esok lak Aion.hee e hee


Balik je tadi pon ak terus tukar baju n kemas rumah jap,coz aku tak suke sangat tengok uma bersepah,huh tak selesa dibuatnye.

blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!