2010/11/08

Memory malam selasa

Assalamualaikum...
Baru time ni lah aku gatal jari nak menaip cerita!hoho...lame gak eh aku tinggalkan blog neyh!dh mcm rumah terbiar jek,nasib baek tak berpenunggu,haha...al maklumlah,aku ni blogger tenggelam timbul?agagaga :D
image title
*Credit to google image*

Haaa..actually malam neyh memang nak kongsi cerita cket,walaupon badan dah rase penat,mata dah ngantok!tapi jari still menari2 kat atas keyboard,hoho :P
Yela mane tak penatnye pagi tadi bangun awal2 nak teman my sister gi anta my mom kat K.sel,coz my mom ade kursus lak kat pangkor,4 hari 3 malam kalau xsilap >.<" haha..ni pon baru je balik dari anta my sister kat dia punya U,sebab lusa ade exam,So,tinggal lah aku kat umah ngan my dad 2 hari..siang dad keja,tinggal lak aku sorang2 kat uma!hoho,sunyii =___=" Haiizz..
E'eh lupa lak ape nak kongsi tadi eh?haa..pasal tadi,time balik tadikan lepas anta my sister,otw nak balik tadi kan my dad pon singgah la gerai tepi jalan tuh..op coz la nak minum teh tarik sama roti!kasi hilang rasa ngantok n penat!mane taknye,my dad balik keja je tadi terus siap nak anta my sis,memang tak sempat la nak rehat kejap.Ha!time kat gerai makan tadi tu la ade kes yg wat aku lawak tol lah!!hahahaha..mule2 time tengah tunggu air siap tu ade budak jatuh longkang tengah2 malam ni.entah macam mane jatuhnye aku pon tak tahulah..haha,kesian2..ishh3!! Satu lagi kes,ni tak sampai pon 15 minit budak tadi jatuh longkang. . . . . .
image title
*Credit to google image*

Haaa,korang nampak tak gambar kat atas tuh??huhu..ade la pulak sorang lagi budak gi lari2 pastu maen gelongsor kat atas benda tu!sekali tiba2 terbukak lak penutop benda alah tu,n then termasuk lak budak tu dalam benda alah tu!!=___="
hahaha,dapat bayangkan tak?orang2 yang ade kat situ pon tergelak terbahak2,aku pon ape lagi gelak tak berbunyik la jawabnya!wakakaka :P
dah!jangan gelak lebih2..hoho
hah!ok lah,rumah aku pon dah sunyi sepi,time for sleep lak :P Bye!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!