2010/11/28

Follower Bertuah

blogger Atika

Salam n selamat pagi semua!ade pape berite menarik?klu ade jom la kongsi sesame :D
Eh,korang brkfst lom?ha klu lom nanti kte brkfst sesame oke..aku belanje,haha
Oke2,back to da main topic kte hari ni. Hari nie aku sebagai tuan rumah blog ni dengan bangga dan berbesar hatinye (ceewwahh) mengumumkan bahawa blog yang ber url kan http://is44c.blogspot.com/ dah nak genap setahun since bertapak kat blogger nie pada Disember 2009 tambahan pula blog nie telah mempunyai 102 follower setakat nie,haha. Lame betol kan,memang agak lambat sket sebab aku nie hanya blogger tenggelam timbul saje :P
Oke2,papepun aku nak congrates kat blogger Atika sebab telah menjadi follower yang ke-100 blog nie :D , aku pun nak ucapkan berbillion-billion(bukn pasarye Billion tau) terima kasih kepada semua follower yang sudi follow blog nie,dan tidak juga lupa kepada semua pengunjung blog kepunyaan is44c nie yea.
follower ke 100
Have a nice day all and Happy blogging :D
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails

Drop Ur Link Here!

Drop Ur Link Here!